Ми в YouScan певний час користувались https://basecamp.com/shapeup підходом. По різному виходило, загалом, вважаю, що досить успішно. Зараз трохи по іншому, але все ще багато ідей звідти використовуємо.
В нас не дуже виходило в естімейти, коли працювали по OKR. А треба було хоч приблизно прикинути скільки часу займуть проекти при плануванні на квартал/пів року. Бо естімейти потребують часу і вдчутно зусиль щоб бути адекватними. А нам цей час хоітлось би витратити на те щоб заделіверити щось корисне чи заексплорити якусь ідею спробувавши її швидко зробити. Тому ідея з no estimates нам досить близька.
В Shape Up немає явних естімейтів, а натомість є дедлайни. По дорозі можна зрізати скоуп (проте не можна якість). Для того щоб це працювало, то проекти (бети в термінології Shape Up) вже мають бути кимось добре продумані (зашейплені). Тобто насправді, багато роботи проводиться іще до того як за задачу беруться програмісти. Відповідно зменшується невизначеність і ризик того що умовний естімейт може бути в n разів перевищено.
В Shape Up були свої мінуси для нас, і навряд чи цей підхід підійде для маленької команди як ваша. Але чуваки з basecamp дуже круто пишуть! Рекомендую цю міні книжку почитати. Точно якісь цікаві ідеї можна буде застосувати
Ми в YouScan певний час користувались https://basecamp.com/shapeup підходом. По різному виходило, загалом, вважаю, що досить успішно. Зараз трохи по іншому, але все ще багато ідей звідти використовуємо.
В нас не дуже виходило в естімейти, коли працювали по OKR. А треба було хоч приблизно прикинути скільки часу займуть проекти при плануванні на квартал/пів року. Бо естімейти потребують часу і вдчутно зусиль щоб бути адекватними. А нам цей час хоітлось би витратити на те щоб заделіверити щось корисне чи заексплорити якусь ідею спробувавши її швидко зробити. Тому ідея з no estimates нам досить близька.
В Shape Up немає явних естімейтів, а натомість є дедлайни. По дорозі можна зрізати скоуп (проте не можна якість). Для того щоб це працювало, то проекти (бети в термінології Shape Up) вже мають бути кимось добре продумані (зашейплені). Тобто насправді, багато роботи проводиться іще до того як за задачу беруться програмісти. Відповідно зменшується невизначеність і ризик того що умовний естімейт може бути в n разів перевищено.
В Shape Up були свої мінуси для нас, і навряд чи цей підхід підійде для маленької команди як ваша. Але чуваки з basecamp дуже круто пишуть! Рекомендую цю міні книжку почитати. Точно якісь цікаві ідеї можна буде застосувати
О, рекламодавці зʼявилися) вітання 🙌
Естімейти - потрібні для того щоб розуміти який обєм задач(роботи), команда може зробити за проміжок часу(спрінт).
Ви тоді зможете розуміти, що якщо команда взяла в роботу 3 задачі, то в кінці спринта ці задачі будуть виконані з досить високою ймовірністю.